onsdag

        2010-12-29| 22:01:46
hallå!

nu va de ett tag sen igen... går inge vidare för mig alls de här ;P
hur som helst så håller jag på o lagar käk, bättre sent än aldrig.
har spenderat dagen med en himla massa jobb, är helt själv så får börja tidigare och gå hem senare..
sen har jag i vanlig ordning tagit en promenix med madde, och efteråt hamnade vi nere hos jossan :)

& förresten. imorrn kommer min nya säng som jag beställde när jag jossan nina och madde var i vås i måndags :D fan så najs me en stoor fin ist för min ruttna, men åh så sköna, gamla rishög.

nej ni, nu ska ja ta med mig mina hjärtan och krypa ner under täcket och kika på easy a :)

natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback