28onde

        2010-06-28| 19:06:05
de går inge vidare för mig att uppdatera här :P
mycket har ísf hänt som vanligt.

bla så drog jag fia och hanna en väldigt spontan tripp till öland i fredags där vi firade midsommar
med grabbarna grus, det var så sjukt kul, önskade att vi kunde ha stannat hela helgen!
men trots klarblå himmel och strålande sol så satte vi  oss istället  i bilen på lördagen och åkte hem
o festade här :P
men som vanligt är det alltid roligt att parta med bästa vännerna också!

nudå så ska ja snart hoppa i lite renare kläder och ta mig bort mot fia.
tösen fyller nämligen 20 ÅR IDAG :D
så blir fika o tjatter hemma hos henne om cirkus en timma!



jossan jag o ali på g mot jädersbruk :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback