onsdag

        2010-06-30| 17:32:33

tjohej!
sitter och väntar på johnny nu. vi ska se film o käka skräpmat :D
synd om honom nu när alla hans kompias är på P&L! haha
men jag får duga så länge.

annars idag så har jag vart hemma hos empa, samt kört lillebror till köping.
han och ida drar till kreta den 15onde, jävla piss ;P
men men, ja & bästavän drar iväg i höst istället, blir jobb hela sommaren för min del..
om man bortser från en galen helg i juli då jag och brudarna drar till SMÖGEN :D:D:D fan va kul!

i helgen får vi se vad som händer,
bästaste elin fyller ju den femte så va ydligen kalajs hos henne på lördag :)
annars blire nog kanske örebro? ;P

nej, ska springa och ta upp min tvätt från källarn nu innan
han kommer :)

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback