haaallåå där!

        2010-11-04| 18:23:44
va himla länge sen ja skrev här.
och för att uppdatera läget lite så kan ja ju tala om att jag har bytt jobb.
har gått från underbara smycken, till kundmottagare på en bilverkstad ;P
eller aa, kommer nog bli att jag jobbar lite extra på bergmans iaf. men
eftersom jag har heltid på nya stället så känns de bättre för plånkan om man säger så :)
kan väl säga att jag saknar lise och jeanette som satan me tanke på att jag är ensam tjej
på krisats :P

annars då, så händer de grejer på löpande band, orkar dock inte skriva ner allt
så därför låter ja bli :D
eller nånting som är värt att nämna är väl att vi brudar ska till sälen vecka två!!!! :D
fyhelvete va ja längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback