ledig

        2011-01-06| 22:33:00

ligger här i soffan med fettoknoven, men ska alldeles strax kila in o lägga mig o glo film med hjärtat.
har inte gjort mycke alls idag, hanna kom hit så har bara snackat en massa, hann däremot förbi fia en sväng. hanna tog med ruffe hit ( en av valparna i min första kull ) så tänkte att de vore kul om han fick träffa tyson, eftersom dom inte har setts på säkert ett år :P

nu är de inte långt kvar till sälen heller! kommer bli galet ;)
sen ska ju bästa killarna dit också! så måste träffa fredda lite.
han flyttade till norge i söndags & jag började ju såklart tjura när han va här o kramade mig hejdå..
däremot tjänar han ju lite kosing där borta så när han kommer hem igen så ska han allt få bjuda sin bästa vän på lite käk ;)

hepp, sängen vare ja..
tjoohej


                                                      

mina första små pluttar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback